Top

Tipuri de antrenamente

ANTRENORUL TAU

Un Antrenor Personal se bazeaza pe mai multe tipuri de antrenament .
Fiecare client este diferit, are o conformatie diferita si necesita un alt stil de antrenament.

x

Antrenament cu Greutati

Antrenamentul cu greutati ne poate ajuta la cresterea in masa musculara dar si la definirea masei musculare. Aici intervine numarul de repetari si greutatea cu care executam

x

Antrenament de Pompare

Intr-un antrenament de pompare, o greutate mica sau o greutate medie combinata cu un numar de repetari mai ridicat duce la pomparea masei musculare.

c

Antrenamentul la saltea

Este un tip de antrenament destul de practicat pentru intarirea muschiului abdominal cat si celor lombari . O serie de exercitii la saltea pot face diferenta intr-un program de slabire si tonifiere.

c

Antrenament dinamic

Antrenamentul dinamic sau exploziv cum imi place mie sa ii mai spun , este un tip de antrenament care da cele mai bune rezultate intr-un obiectiv in care pierderea in greutate este principala .

c

Antrenament cu propria greutate

La prima vedere pare un antrenament simplu , dar pe cat de simplu pe atat de solicitant .

Aceste denumiri de antrenamente difera de la un antrenor la altu . Fiecare si le denumeste cum ii este mai usor sa le retina . Oricum important nu este numele antrenamentului, cat de important este rezultatul de la finalul unei sedinte de antrenament.

en_USEN
ro_RORO_RO en_USEN